Sidor

Det senaste från Instagram

onsdag 27 juli 2011

B som i BadrumsBestyr

Badrumsinredning är svårt. Riktigt svårt. Jag hittar massor med möbler som skulle passa jättebra, men de är ju inte anpassade för att vara i badrum. Mer att stå i torra utrymmen så som hall eller sovrum. Båtlack säger en del, men jag skulle gärna vilja behålla den matta ytan. Antar att jag kommer att vara skyldig till ytterligare några gråa hår på min man framöver ;)

Nedan är två serier från IKEA. Byrån eller kommoden som den faktiskt kommer att användas som, tilltalar mig mest i serien Hemnes då den har 4 lådor högst upp. De två i mitten kommer att gå bort på grund av vattenrör mm. Däremot så tycker jag bättre om vitrinskåpet från Brantevik. Finge jag välja så skulle det bli Brantevik som skulle göras om från sovrumsmöbler till badrumsmöbler och byråns två översta lådor skulle då göras om till 4. Nämnde jag Jan-Es gråa hår?


Byrå och vitrinskåp, IKEA Hemnes


Byrå och vitrinskåp, IKEA Birkeland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar