Sidor

Det senaste från Instagram

lördag 15 mars 2014

Gjutformarna äntligen i Sverige

Då så har gjutformarna äntligen anlänt till Sverige och finns tillgängliga hos Villa Elvira. En beställning är lagd från min sida och det riktigt kliar i fingrarna att kunna sätta igång projekt blomstrande betonggolv!

Det fantastiskt vackra betonggolvet i Camillas orangeri

Gjutformarna säljs i 2-pack

När så nattemperaturen är lite mildare så får det bli att sätta igång. Jag har dock aldrig gjutit i betong innan så det lär bli en resa i sig. Oj, oj, OJ vad jag ser fram emot det här :))

2 kommentarer:

  1. Samma här vet inte ens vart jag ska ha dom men ha dom ska jag.....:) Följt din blogg ett tag och måste säga att du har det JÄTTE fint,lite nyfiken visst bor du i Östra ämtervik? Mvh Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta
      Trevligt att du hittat hit och tack för att du tycker om det jag skriver. Det är alltid kul att inspirera andra och speciellt när man får respons :)
      Du gör helt rätt i att lägga en beställning på gjutformarna. Tids nog dyker den där perfekta platsen upp!
      Vi bor i Värmland, men inte så högt upp som Östra Ämtevik utan i sydvästra delen. Strax väster om Årjäng ligger Karlanda och där i Östra Bön finns vårt Villa Nystuga.
      Hälsningar Cecilia

      Radera