Sidor

Det senaste från Instagram

onsdag 3 juli 2013

Vi är på gång...

... vi är laddade, vi är tända!

Ja, eller något sådant åt det hållet. Riktigt länge sedan det var någon aktivitet här på bloggen, men nu stundar semester och MASSOR av roliga husprojekt och då ska jag banne mig se till att ha tid för bloggen också ;)

Först ut är altanbygget och om inte regnet dyker upp några timmar tidigare än prognosen lovat, ja då påbörjas grävningen för plintarna redan ikväll.

Gårdagens utsättning av altan och plintar

Hur altanen ska se ut är inte riktigt bestämt. Jag har mina önskemål, Jan-E lyssnar och så får vi se hur mycket han tar till sig. Enligt mig så kan en altan inte bli för stor och gräsmatta har vi redan tillräckligt av eftersom vi byggt vårt hus på ett gärde. Kvällarna går åt för tillfället åt till att fundera och skissa på olika altanvarianter och inte minst, att övertala byggherren ;)

2 kommentarer:

  1. Vi skissar också på en ny altan. Vi vill ha den i flera olika nivåer men inspirationen är begränsad. Hoppas ni får till en stor härlig altan hos er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vårt altanprojekt är nu snart avslutat och vi är verkligen jättenöjda! Jag fick igenom mina idéer till slut ;)

      /Cecilia

      Radera